REGULAMIN BLOGA

Cieszę się, gdy moje posty zachęcają do aktywności i z niecierpliwością oczekuję Waszego zdania, nawet jeśli różni się ono od mojego. Uwielbiam merytoryczne dyskusje! Ale szanujmy się – ten blog ma stanowić miejsce pełne wiedzy i kultury. Hejtu i wyzwisk nie zniosę. Stąd też przedstawię kilka kwestii organizacyjnych dla naszego dobrego samopoczucia.

1. Nauka ma to do siebie, że nie jest dziedziną skończoną.

Ja przyznaję, że ciągle siedzę w materiałach źródłowych i ciągle szukam, ciągle się uczę. Dlatego nie uważam, że to co piszę jest jedyną dostępną prawdą na świecie. Może się nawet okazać, że za rok, czy dwa konkretne posty otrzymają adnotację „sprawdź co dziś sądzę na ten temat”. Nie uważam się za alfę i omegę a jeśli Ty, drogi Czytelniku czujesz, że możesz wnieść coś, co zmieni mój punkt widzenia, lub rzuci nowe światło na poruszany temat, to napisz. Chętnie zapoznam się z Twoim zdaniem a być może nawet zaproszę Cię do opracowania czegoś wspólnie. Uwielbiam takie akcje!

2. Sprawdź cytowane przeze mnie materiały źródłowe, zanim postanowisz zmieszać mnie z błotem

lub zanim zechcesz skrytykować moje stanowisko. Każdy z postów powstaje po to, byś mógł zrobić coś dobrego dla Twojego Psa. Zastanów się jak możesz z nich skorzystać. Być może dany temat Ciebie w ogóle nie dotyczy, być może stosujesz inne rozwiązania. Ale myśl samodzielnie i dopuszczaj inne możliwości. Nie uznaję radykalizmu, zarówno religijnego, jak i tego światopoglądowego – świat ludzi nie jest czarno-biały a nawet świat nauki nie jest czarno-biały. Skoro fizycy na dzień dzisiejszy mówią o świecie w kategorii teorii, nie stawiajmy swoich stanowisk jako takich, za które ruszymy na barykady, walcząc na krew i życie. Wierzę, że zarówno Tobie i mi zależy na tym samym – na dobru Psa.

3.  Ten blog to miejsce,

w którym publikuję porady, które mogą pomóc poprawić jakość życia czy zdrowia Twojego Psa. Robię to w oparciu o publikacje naukowe, oficjalne podręczniki dla Weterynarzy – nie tylko z naszego kraju, weryfikuję swoje źródła, nie powielam i nie popieram „bro-science”, ale też nie występuję przeciwko Twojemu Weterynarzowi! Nie sugerujcie mi tego, nie zarzucajcie mi tego! Wasz Weterynarz widział i przebadał Waszego Psa. Ja pokazuję często inną stronę medalu. Daje Wam do ręki informacje, z którymi możecie wrócić do gabinetu i pokazać jako alternatywę – również stosowaną przez Weterynarzy i udokumentowaną naukowo. Osoby wykorzystujące „w ciemno i bez konsultacji” informacje opisane na blogu robią to wyłącznie na swoją własną odpowiedzialność.

Spamu i pyskówek nie znoszę, dlatego będę kasować albo moderować komentarze, które:

1. Są obraźliwe zarówno w stosunku do mnie jak i do innych czytelników.

Jeśli czujesz, że musisz coś napisać, pomyśl najpierw, czy byłbyś mi to w stanie powiedzieć prosto w oczy, a nie tylko zza zasłony ekranu i tarczy z „nicka”. Nie odbieram Ci prawa do własnego zdania, ale oczekuję, że wyrazisz się kulturalnie. Jeśli jednak oczekujesz, że bezkarnie przeprowadzisz szarżę na godność i cześć naszą, to jako ten rycerz w zbroi błyszczącej w słońcu, jak przysłowiowe Psu jajca – sprowadzę Cię na ścieżkę komentatorskiego niebytu jednym kliknięciem.

2. Są złośliwe i ich jedynym celem jest „dowalenie” mnie lub innemu komentatorowi.

Lubię dyskusje, o ile są merytoryczne. Posty w stylu „to, co piszesz jest głupie” lub „jesteś głupi/głupia” i ich wszelkie modyfikacje – jeśli sens jest tenże, to i tak są niedopuszczalne, gdyż nie wnoszą nic do rozmowy.

3. Są niezwiązane z tematem wpisu.

Rozmawiamy o Psach i o nas, jako Opiekunach psów. Nie interesuje mnie auto jakim jeździsz ( poza postem, który dokładnie tego będzie dotyczył) ani na kogo głosowałeś. Nie obchodzi mnie, że zarabiasz 30 tysi monet nie wychodząc z domu ani że rzucił Cię chłopak dla lafiryndy spod 5tki. Wypowiadamy się na temat. Kropka.

4. Są spamem.

Jeśli cały Twój komentarz nic nie wnosi do rozmowy a stanowi jedynie wizytówkę, z linkiem do Twoich stron, jeśli podpisujesz się adresem www lub w jakikolwiek sposób wykorzystujesz komentarze do promocji czegoś co robisz – przeczytam to jedynie ja i nawet ja tam nie wejdę. Masz coś ciekawego do powiedzenia, chcesz podjąć współpracę w konkretnym zakresie – odezwij się do mnie poprzez kontakt. Zobaczymy co da się zrobić.

I OSTATNIA KWESTIA

Cookies. Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce – o tutaj




REGULAMIN SKLEPU



Informacje ogólne:

 

  1. Właścicielem sklepu internetowego na stronie fitopies.pl jest firma Psiegryzki Agnieszka Magiera, NIP 911-182-33-53 z siedzibą Młodzieżowa 14/14 w Nowym Sączu, 33-300

  2. Podane ceny produktów znajdujących się w ofercie sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i podane są w złotych polskich.

  3. Zawartość/cennik sklepu nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, ust. 1 Kodeksu Cywilnego.

  4. Sklep realizuje zamówienia tylko na terenie Polski.

  5. Złożenie zamówienia w sklepie na stronie fitopies.pl oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego regulaminu.

 

Rejestracja Klienta

 

  1. W sklepie fitopies.pl mogą dokonywać zakupu osoby zarejestrowane oraz niezarejestrowane.

  2. Dzięki rejestracji otrzymują Państwo możliwość wglądu w zamówienia oraz ich status czy historię.

  3. Podczas rejestracji mają Państwo możliwość zaznaczenia opcji newsletter. Zgadzając się na otrzymywanie mojego newslettera otrzymują Państwo dostęp do informacji o czasowych promocjach a także informacje dotyczące wpisów na blogu, podcastów i w akademii.

  4. Państwa dane nie są udostępniane nikomu z zewnątrz a w każdym newsletterze będzie dostępna opcja wypisu. Zapraszam do zapoznania się z polityką prywatności.

 

Przyjęcie zamówienia do realizacji

 

  1. Na wskazany adres e-mail wysłane zostanie potwierdzenie złożenia zamówienia wraz z niezbędnymi danymi do jego finalizacji.

  2. Przy wyborze szybkiej płatności zostaną Państwo przekierowani do bezpiecznej strony Tpay.

  3. W przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym czekam na opłacenie zamówienia przez 48h – po upływie tego terminu zamówienie zostanie anulowane.

 

Formy płatności

 

  1. Przelew tradycyjny: Dane niezbędne do realizacji przelewu znajdują się w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Przy wpłacie na konto w tytule przelewu proszę podać numer zamówienia – to jednoznacznie pozwala zidentyfikować wpłacającego. Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie zamówienie zostanie zrealizowane.

  2. Płatność on-line za pośrednictwem w pełni bezpiecznego serwisu Tpay.

 

 

Czas realizacji zamówienia:

 

  1. Zamówienia realizowane są w terminie 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania należności za zakupy na koncie sklepu fitopies.pl

        Czas realizacji zależy od momentu złożenia zamówienia. Z uwagi na charakter niektórych produktów, które powstają dopiero po złożeniu zamówienia, zależy mi na tym, by dotarły one do Państwa w jak najkrótszym okresie od momentu wytworzenia. Termin 7 dni roboczych jest terminem maksymalnym, staram się realizować zamówienia zdecydowanie wcześniej, jednak zdarza się, że zamówień wpływa tyle, że nie nadążam z wytwarzaniem. Wybaczcie, nie jestem chińską fabryką.

Dodatkowo wysyłki realizuję jedynie od poniedziałku do czwartku. O ile nie wystąpi sytuacja, o której mowa powyżej, staram się działać zgodnie z poniższym planem:

– zamówienia złożone i opłacone od pon do wtorku włącznie realizowane są w środę i wysyłane w środę lub czwartek.

– zamówienia złożone i opłacone od środy do piątku włącznie realizowane są w sobotę i wysyłane w poniedziałek lub wtorek.

– zamówienia złożone i opłacone w weekend (sobota, niedziela) realizowane są w poniedziałek i wysyłane we wtorek lub środę.

       Przypominam, że w przypadku płatności przelewem a nie poprzez szybkie płatności, termin przyjęcia do realizacji zależy od momentu otrzymania wpłaty. Dlatego jeśli chcesz przyspieszyć realizację, zachęcam do wysyłania mi potwierdzenia przelewu w celu sprawniejszej obsługi.

  1. Termin wysyłki zamówienia przekazywany jest drogą elektroniczną na wskazany podczas rejestracji adres e-mail wraz z numerem nadania przesyłki.

 

 

Dostawa:

 

  1. Zamówione towary dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub do Paczkomatów w całej Polsce.

  2. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki w czasie transportu, prosimy o sporządzenie wraz z kurierem na piśmie protokołu reklamacyjnego, który zostanie podpisany przez Adresata i Doręczającego i będzie podstawą do rozpatrzenia reklamacji.

 

 

Zwroty:

 

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  • o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

2. Z uwagi na powyższe i wychodząc Klientom na przeciw, zwroty akceptuję jedynie wtedy, gdy decyzja o zwrocie zostanie podjęta przez Kupującego niezwłocznie, już w dniu odebrania towaru i równie niezwłocznie zgłoszona i zaakceptowana przez Sprzedającego – czyli mnie. Zgłoszenie chęci zwrotu można złożyć telefonicznie, sms lub na adres agamagiera@fitopies.pl

3. Udzielona możliwość zwrotu nadal dotyczy tylko towaru będącego w nienaruszonym stanie a koszt zwrotu pokrywa Kupujący. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych

4. Zwroty za pobraniem nie będą przyjmowane.

 

 

 

Reklamacje:

 

  1. W przypadku reklamacji towaru wadliwego każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.

  2. W przypadku reklamacji otrzymanego towaru prosimy o poinformowanie nas drogą elektroniczną na adres agamagiera@fitopies.pl lub telefonicznie

  3. Podstawą reklamacji jest faktura Vat, ale tą otrzymujecie z systemu niezwłocznie razem z zamówieniem, więc nie musicie jej trzymać, wystarczają mi dane na jakie został dokonany zakup, celem potwierdzenia co, kto, kiedy i jak. Znajdę sobie.

  4. Różnice w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy reklamacji.

  5. Pamiętaj również, że kupujesz preparaty naturalne, zioła i susze – różnice w ich wyglądzie często wynikają z ich natury.

 

 

Postanowienia końcowe:

 

  1. Kopiowanie, przetwarzanie, powielanie w całości lub w części treści opisu, tekstów bloga, zdjęć oraz wszelkich elementów graficznych a także przechowywanie w systemach wyszukiwania, umieszczanie na innych stronach www, przekazywanie, przesyłanie czy udostępnianie innym osobom wyżej wymienionych elementów bez zgody właściciela i autora jest zabronione. Ustawa z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. (Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.).

  2. W sprawach nie uregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy polskiego Kodeksu Cywilnego.

  3. Sądem właściwym do rozstrzygania sporów będzie Sąd właściwy miejscowo dla siedziby firmy Psiegryzki Agnieszka Magiera